Bouwbeurs 2019, Jaarbeurs Utrecht 4 t/m 8 februari

Evenals voorgaande jaren mogen we voor Leitz-Service (Elst) onze beste beentjes voor zetten. Dit jaar introduceert Leitz de Leitz Slijpservice-app. Een handige app voor ZZp-ers waarmee ze met enkele handelingen het slijpwerk kunnen laten ophalen en brengen.

We staan in Hal 12 standnummer D.102

bouwbeurs 2017, Jaarbeurs Utrecht 6 t/m 10 februari

We hebben deze beurs voor 3 bedrijven ons vrouwtje gestaan: Fristads-Kansas (via Zeylmaker & Partners). Dit bedrijf maakt Scandinavische werkkleding. Hier hebben we de bezoekers middels het ouderwetse "Spijkerbroekhangen" geprobeerd uit te dagen mee te doen! Daarnaast het "kijkende" publiek bevraagd over het merk Fristads-Kansas. Deze info is waardevol voor het bedrijf.

Voor Leitz-Service B.V. hebben drie dagen hard gewerkt en de verkopers goed aan het werk gehouden :)) Saskia en Arlette hebben hopelijk mooie contacten binnengebracht.

Voor Zehnder Group Nederland hebben Toos en Jonneke op maat nummers bedacht, gecomponeerd en gearrangeerd. Dit als introductie van de verschillende lezingen/ producten. Dit sloeg zeer goed aan; de sfeer was leuk en ook Zehnder heeft veel geinvesteerd in het idee waardoor alles tot haar recht gekomen is. We hebben er veel plezier in gehad! 

 

Fruit Logistica Berlijn 8 t/m 10 februari 2017

Voor Foodlife Zwolle zijn we met het team naar Berlijn afgereisd. Wij hadden de taak om te faciliteren en te ondersteunen waar nodig. Foodlife is een bedrijf dat zich richt op het verwerken van fresh-food. Zij maken niet alleen de machines maar ontwikkelen ook het gehele proces van hun partners. Het leuke van Foodlife is dat ze vraaggericht werken zodat ze precies kunnen bieden wat een partner nodig heeft. Het is een mooi team, een bedrijf dat snel groeit! We vonden het erg fijn vertoeven met deze enthousiaste club mensen die elk hun specialisme hebben.

Huishoudbeurs 2017, 18 t/m 26 februari

De huishoudbeurs, sinds 1955 in het leven geroepen voor de nieuwste snufjes op huishoudelijk gebied. Inmiddels is er veel verandert en zullen de zo'n 250.000 bezoekers met tassen en 50.000 trollys de hal betreden alsof hun leven er van af hangt!

Ilse staat voor de Coop de bezoekers uit te dagen te fietsen voor de Johan Cryuff foundation, voor elke 600 meter doneert de Coop €25,- aan deze foundation.

opdrachtgever Brandwise.